2011. április 21., csütörtök

Bevezető



Na hát itt a blog első bejegyzése.Remélem elnyeri tetszéseteket,és ezt ki is fejtitek. Pozitív és negatív kritikát egyaránt fogadok :). Jó olvasást!



Az álom

Idegesen vártam hogy a sofőr kinyissa nekem az ajtót. Kiszálltam a kocsiból. Ebben a percben rengeteg vaku fénye világított szemembe . Milyest  kiszálltam szószerint letámadtak. Én meg reménytelenül próbáltam magam kiküzdeni a tömegből. Hangos kiáltozások hagyták el az emberek száját míg én itt próbáltam átpréselni magam rajtuk. " Mi lesz a következő filmed?" "Igaz hogy kezdesz besokallni a sikertől?" "Tényleg lázadsz a szüleiddel szemben?" "Szakítottál Codyval?" "Az utolsó klip elég vadra sikerült,te mit gondolsz erről?" És ez még csak egy töredéke volt annak amit meghallottam. Hirtelen elkapott a klausztrófóbia és már az ájulás szélén voltam. Ekkor egy fehér és hideg kéz nyúlt értem és kihúzott a tömegből. Próbáltam megnézni megmentőm arcát,de a szemem vészesen csukódott le. Fejemben még mindig a kérdések hada zakatolt,és a vaku fénye és kattogása.Ekkor minden elszürkült és sikoltozva ébredtem a szobámba.
-Csak egy álom.-suttogtam magamban,ezzel próbálva lenyugtatni magam,ami valljuk be nem nagyon sikerült. Automatikusan a szívemhez kaptam ami hevesen zakatolt. Egy halk sóhaj kíséretében vissza dőltem az ágyamra és az órám kijelzőjére pillantottam. 4:56.
Az esélye hogy visszaalszok,egy a millióhoz. Szóval inkább csak belesüppedtem párnámban és eszembe jutott a kérdés: Ki az a Cody? De ez most nem is igazán foglalkoztattott. Szemem előtt megjelent az a homályos arc,az a jéghideg kéz. Összehúztam szemöldököm és hunyorítani kezdtem. Fejemben millió, meg egy dolog zakatolt de akárhogy próbálkoztam csak még homályosabban láttam megmentőm arcát.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó volt, de egy vámpír mentette meg? :O
    Kíváncsi vagyok a történetre!
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszi Cukorkaa. Ezt csak álmodta szóval lényegébe nem menttete meg xD.
    Próbálok sietni :)

    VálaszTörlés
  3. WTF??!! most mi van?? ki az a Cody? Kié a kéz?? mivaaaan?? én le vagyok maradva xDDD áá kell még infoo
    Siess a köveivel:
    Kira

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Kira :). A helyzet az hogy mint mondtam hogy álmodta és ő se tudja,csak álmodta xD

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Jézusom nagyon jó lett.:D
    Lesz ennek az álomnak jelentősége??
    Nagyon nagyon nagyon várom a folytatást!!
    Sok sikert.
    Puszi:
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  6. Na szóval mi a tököm van?:D
    Nagyon kíváncsi vagyok:D
    Siess*-*

    VálaszTörlés